torsdag 7 oktober 2010

Hejsan alla föräldrar och barn på Apollos fritidshem:)

Mitt namn är Sandra Palm och jag kommer att vara ett nytt ansikte på Apollos fritidshem under 5 veckors tid. Jag är en lärarstudent som läser sin sista termin till att bli lärare med inriktning fritidshem/fritidsverksamhet så nu är det knappa 3 månader kvar till examen *JIPPI*.
     Utöver den informationen skall jag tillägga att jag är en 25 årig tjej som ursprungligen kommer från Hässleholm i norra Skåne med ett mellanhopp på drygt 3½ år i Jönköping för studier. Jag älskar musik och att arbeta med barn rörande livskunskap, idrott samt att vara ute i naturen. Jag hoppas att både ni föräldrar får höra roliga saker om mig efter fritids samt att era barn får en rolig tid tillsammans med mig under dessa 5 veckor:).




Ser fram mot att arbeta med era barn!
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar